Обробка сідел клапанів під час капітального ремонту ГБЦ вимагає високої точності, адже від цього залежить правильна робота двигуна. Розмір сідел клапанів має точно відповідати розміру клапанів, зазаор не повинен перевищувати 0,08 мм.

Профільний різець для обробки сідел

Часто для обробки посадкового місця використовуються «шарошки», це твердосплавна ручна фреза, за допомогою якої відновлюють діаметр посадкового місця. Потрібно розуміти, що цей метод обробки є неточним, існує висока ймовірність порушення осі нампрямної втулки, виникнення різних пошкоджень тощо, до того ж потрібне додаткове приритирання.

Натомість обробка сідел профільним різцем має високу точність, адже необхідний діаметр сідла і точна геометрія вже закладені в профіль різця, плюс обладнання оснащене системами автоматичного центрування. Завдяки використанню профільного різця досягається ідеальна кругла форма сідла та необхідна величина зазорів і кутів, а також унеможливлюється викривлення напрямної осі.

Тому всі роботи по обробці сідел клапанів мають виконуватись тільки на спеціалізованому високоточному обладнанні.

ОБРОБКА СІДЕЛ КЛАПАНІВ В ЦЕХУ МЕХАНООБРОБКИ «ЕКСПЕРТ МОТОРЗ»

У нашому цеху механічної обробки «Експерт Моторз» спеціалісти працюють на верстаті ТМ Rottler. Виробнича потужність обладнання забезпечує найкращу точність для всіх типів сідел, будь-яких видів головок блоку циліндрів двигунів, від мотоцикла до промислових транспортних засобів.

Процес обробки сідел клапанів достатньо швидкий та безпечний з мінімальним ризиком виникнення пошкоджень.

Якщо вам потрібно відремонтувати ГБЦ чи проконсультуватись зі спеціалістом, звертайтесь

за тел.: (098) 898-75-29