Сідло клапана – це чавунне кільце, яке запресоване в головку блоку циліндрів (ГБЦ). Воно має внутрішні кути, які є робочою фаскою. Сідла клапанів можуть бути як змінними, так і ні, тоді сідлами служать гнізда самої ГБЦ. Якщо сідла клапанів не змінні, спочатку спеціаліст сформує посадкове місце в ГБЦ, а вже далі встановлює виготовлені сідла.

Заміна сідел клапанів потрібна в разі їхнього серйозного зношення, багаторазової обробки, прогорання тощо, коли відновити герметичність неможливо методом механічної обробки.

Заміна сідел проходить в кілька етапів: на першому етапі спеціалісти випресовують старі сідла на спеціальному верстаті. Далі їх вимірюють і передають зняті розміри в токарний цех. Зі спеціальних заготовок токар виточує кільця з точно витриманим зовнішнім діаметром і невеликим припуском на обробку по внутрішньому діаметру і висоті.

Перед початком монтажу сідел клапанів, посадкові місця ретельно очищують від забруднень. Далі ГБЦ розігрівають до температури більше 100⁰ С, а кільця охолоджують в рідкому азоті (до -170⁰ С). Сідла запресовують за допомогою спеціальних оправок або відрізка труби необхідного діаметру. Під час запресовування деталі входять в посадкові місця з деяким зусиллям, і завдяки різниці температур, вони щільно фіксується в головці блоку цилідрів.

Після запресовування спеціалісти обов’язково перевіряють, чи надійно сидять кільця в посадкових місцях, немає зазорів тощо.

Прирізання сідел клапанів

Наступний етап – відновлення геометрії кілець. ГБЦ монтують на спеціальний високоточний верстат, де спеціаліст цеху формує внутрішні робочі кути прилягання клапана. Після такої процедури запресовані кільця є повноцінними сідлами клапанів.

В цеху механічної обробки «Експерт Моторз» спеціалісти проводять ремонт ГБЦ, у тому числі заміну та виготовлення сідел клапанів, до різних транспортних засобів.

Звертайтесь за консультацією за тел.: (098) 898-75-29